Audyt SEO jest analizą strony klienta przez specjalistów ds. SEO pod kątem optymalizacji i możliwie maksymalnego jej dostosowania do wyszukiwarek, a co za tym idzie zwiększenia zasięgu strony w Internecie.
Usługa profesjonalnego audytu SEO skierowana jest zarówno do właścicieli sklepów internetowych, posiadaczy niewielkich serwisów internetowych, jak i dużych serwisów korporacyjnych.
Wyniki audytu SEO można z powodzeniem wykorzystać jako analiza SEM pod kontem systemów linków sponsorowanych PPC, np. Google AdWords. W tym celu nie ma konieczności przeprowadzania dodatkowych odpłatnych analiz.
Audyt serwisu obejmuje analizę kodu strony oraz struktury strony i hierarchii zawartych na niej odnośników. Łącząc te informacje również ze sprawdzeniem aktualnej pozycji w Google oraz przeglądem branżowej konkurencji Klienta, otrzymujemy końcowy raport o stanie bieżącym strony.
Specyfikacja SEO zawiera rekomendację zmian w obrębie całego serwisu, min.:
- zmiany w kodzie strony,
- przebudowa struktury linkowania wewnętrznego,
- rozmieszczenie elementów na stronie wg. zasad web-usability,
- analiza treści na stronie,
- optymalne wykorzystanie elementów graficznych,
- struktura adresów URL,
- przekierowania stałe,
- przebudowa nawigacji na stronie,
- zarządzanie plikiem robots.txt,
- zarządzanie plikiem .htaccess,
- oraz dodatkowe rozwiązania optymalizacyjne.
W wyniku audytu może się okazać, że strona wymaga większych zmian. W takiej sytuacji na życzenie klienta tworzona jest dokładna, obszerna specyfikacja z wytycznymi, rekomendacjami i propozycjami nowych rozwiązań.
Audyt zawiera:
- raport zawierający najpopularniejsze wyrażenia kluczowe, dzięki którym klienci odszukają oferowane przez Państwa usługi,pozycję Państwa strony w wyszukiwarkach internetowych,
- analizę biznesową konkurencji na rynku internetowym,
- proponowany kierunek działań i promocji na ogólnopolski zasięg.
Usługa audytu może być wykonana niezależnie lub w ramach umowy na pozycjonowanie strony.
Po audycie klient może skorzystać z dalszej pomocy naszego zespołu przy usłudze optymalizacji kodu lub usłudze pozycjonowania strony.