POZYCJONOWANIE
Optymalizacja SEO
W efekcie prowadzonej optymalizacji w organicznych wynikach wyszukiwarki google.pl zauważono uzyskanie zwiększonego ruchu na stornie pozyskanego zarówno na krótkie frazy bezpośrednio związane z ofertą wynajmu powierzchni biurowych jak i na dłuższe zapytania tzw. long tail.
Już po 4 w pierwszych miesiącach prowadzanych prac odnotowaliśmy zwiększenie ruchu o 133% przy zachowaniu analogicznego poziomu zaangażowania użytkownika i średniego czasu wizyty na stronie.
Uzyskane wyniki potwierdziły też tendencję wzrostową ilości zapytań kierowanych za pomocą urządzeń mobilnych. W tym przypadku wzrosty ilości sesji wyniosły odpowiednio 362 i 280% na tabletach i smartphonach.
Dzięki odpowiedniej konfiguracji gotowego elementu jakim jest wyszukiwarka mieszkań dostosowaliśmy ten element do potrzeb sprzedaży, a raczej wynajmu, powierzchni biurowych. Ostatecznie prezentacja przyjęła formę prostych tabel z listą ofert których zawartość była zależna od miejsca publikacji tabeli zgodnie z oczekiwaniami Działu Sprzedaży.
Z entuzjazmem została odebrana możliwość współdzielenia listy ofert między użytkownikami serwisu i ten element znalazł zastosowanie w projekcie.
Ciekawym i skutecznym rozwiązaniem okazał się też zaprojektowany element minimalistycznej wyszukiwarki znajdujący się na głównej stronie serwisu. Jego prosta budowa pozwala dotrzeć do wybranej przez użytkownika oferty w jednym kroku.