Strona główna została wzbogacona o pokaz slajdów z interaktywnymi przyciskami oraz dwie wysuwane zakładki: "szybki kontakt" (umożliwiającą zwrócenie się do firmy z prośbą o kontakt telefoniczny lub mailowy) oraz "dostępne od zaraz" (z dynamiczną listą mieszkań dostępnych od zaraz).
Poprawiło to nie tylko funkcjonalność i wygodę, ale także nadało serwisowi nowoczesny, profesjonalny wygląd.
ZWIĘKSZNIE ZASIEGU PUBLIKACJI
Dla serwisu została stworzona wersja mobilna zoptymalizowana pod kątem wyświetlania na niewielkich urządzeniach, jak np. smartphone lub tablet, co ułatwiło dotarcie do większego grona odbiorców.
ZAUTOMATYZOWANA PUBLIKACJA PROMOCJI
Zastosowano elastyczny system dostosowujący się do aktualnej polityki sprzedażowej i pozwalający na zarządzanie nie tylko promocjami cenowymi, ale też na obsługę dowolnych promocji i programów sprzedażowych.
Landing page dla kampanii PCC
Stworzona dynamicznie generowana podstrona zawierająca aktualne promocje nie tylko zwiększyła atrakcyjność serwisu w oczach użytkowników, ale też przejęła na siebie część ruchu sieciowego pozyskanego z kampanii PCC, co pomogło zwiększyć konwersje.
Formularze kontaktowe, powiadomienia
W projekcie uwzględniono zastosowanie zarówno rozbudowanych formularzy które prezentowane są na odrębnych podstronach, jak i kompaktowego elementu “Zapytaj”, który połączył wygodę i funkcjonalność, a dodatkowo pozwolił na skrócenie czasu potrzebnego na wysłanie wiadomości. Zrezygnowaliśmy z niektórych pół z formularza np. definiujących zakres oferty, czy nazwy inwestycji a dane, zebrane na podstawie ścieżki wizyty, pobieramy automatycznie i wysyłamy wraz ze zgłoszeniem.